Shutter Island

Ikväll har jag och några klassisar varit och sett shutter island. Den var, lite långdragen, fast ändå bra. Jag vet inte riktigt vad jag tycker. Jag har reserverat boken den är baserad på(patient 67) och jag tror att jag ska läsa den trots att jag har sett filmen för den verkar himla bra! 
 
  När det är soligt ute, och solen ligger på himlen alldeles lagomt högt för att skina in genom mitt fönster och krypa in under min säng, der det ibland ut som ett magiskt ställe. Det är sant jag ljuger inte. Det ser, speciellt ut på något vis. Man måste se det för att förstå. Så var det idag mitt på dan när jag gick in i mitt rum. Jag fick bara lust att berätta det av någon anledning.


Nu är jag tröttare än tröttast, i natt måste jag få mig lite ordentlig och välbehövd sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0