LUB



Bilden är världens duktigaste stinas!

Ikväll kom jag hem från LUB(ledarutbildning)lägret i Tavelsjö. Har badat och hängt och solat och åkt kanot och ubåt och haft det massa med trevligt i alla fall. Sköna människor och fint ställe helt enkelt!
Det är skönt att vara hemma, jag är himla trött, kroppen känns bara seg. Nu ska jag gå ut med min svarta lilla krullvovve, packa om och sen sova. Yes you heard me, packa om för imorgonbitti blir det att bila sig mot Göteborg med Kasper och familjen Irgens. Kommer bli massa med mysigt där, önskar bara att jag hade fått vara hemma lite mellan men vad gör man. Jag tror det kommer vara massa med massa fint där.
Den elfte sätter jag mig på ett tåg hem, kommer ta cirkus tretton timmar så då får ni som känner mig lov att vara smstillgängliga! Nä nu vill nog krullisen att jag rastar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0