Tony Irving pratar kul, jag ska bli som han

Jag hatar att ha torr händer, HATAR det. Usch och fy.
Jag gillar, snelugg.
Jag gillar att det förhoppningsvis blir simhallen imorgon, råbra.
Jag gillar Midgård. Fast samtidigt, det skulle vara kul att träffa fler nya människor, på t.ex. minerva. Nu ska man kanske inte basera sitt val av gymnasie på vilka människor som går där, eller?
Men midgård är mysigt och fint så vi får se.

Jag målade med vattenfärg idag, tummen upp för det!

Juste, hatar träningsvärk. Fast ibland är det lite skönt.

Massa förberedelser för nationellaproven i svenska nu. Har gjort två prov-prov på skrivdelen nu, skrev bästa novellen förra veckan och sämsta antologin idag. Nä inte sämsta, men jag gillar noveller. Om inte det kommer som alternativ på nationella så blir jag förbannad.

Jag hatar att min sylärare är sjuk och att hon har en dum vikare, vill ju ha lite råd när jag sätter igång även om jag har en plan, och de vill jag inte ha av en dum, jobbig, töntig vikarie.

Blev en liten hat/gill-lista.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0