T.H.E.H.I.V.E.S.

Idag, har jag kommit fram till att jag verkligen, verkligen, VERKLIGEN vill ha en ritplatta. Det finns dock en risk att jag skulle stänga in mig på mitt rum med den, min dator, några bra skivor och en stor termos te, och bara stanna där på obestämd tid om jag fick en. 
Fast på ett sätt är det lite tråkigt, alltså att inte rita på papper. Det är som mysigare. 
Fast ritplatta är FRÄNT. 

Jag har märkt att jag flera gånger per dag påstår att jag hatar världen, hela tiden. Det är lite underligt, för ajg gör inte det. Inte så mycket i alla fall.  

Idag har jag varit på modvisning och kikat på en massa fina kreationer.
Gud vad kul att gå design egentligen.
 Usch, jag vill bli allt. Faktiskt, det är nästan inte en överdrift.
Nu tänker jag göra en lista på vad jag kan tänkas vilja bli (utan inbördes ordning)



  • Polis
  • Journalist
  • Programerare
  • Brandman
  • Servitris
  • Illustratör
  • Författare
  • Chokladprovare
  • Elektriker
  • Advokat
  • Åklagare
  • Regissör/Låtskrivare
  • Skådespelare
  • Ha ett band
  • Modedesigner
  • Bilmekaniker
  • Ljudtekniker

Där är ett par i alla fall.
Några förslag på gymnasielinje?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0