BRATZ

Bästa nyårsaftonen någonsin spenderades hos Eva, BRAT PARTAJ - Awesomeness. Killar med backslick och tjejer med paljetter. Jag och Kasper Kom dit lite sent med det var rånice, hängde i white room, idominade, alla var fina bratz. Dansade, och kollade på raketer från en bro. Umeå lystes upp fint under dem. Räknade ner, hala minuten. Det kändes som att den minuten tog väldigt, väldigt lång tid. Sen regnade det raketer och kyssar på tolvslaget. Korkar avfyrades pang pang skål party pang. Himla skön stämning hela kvällen trots att jag blev hemskaste kall när vi skulle kika på raketerna.

Nu, är jag trött. Det var jag igår kväll också, det är som att tröttheten hänger kvar i kroppen.

Jag är en paljett. Paljetten säger; har världens bästa tjugohundratio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0