Obla-di




Igår, var en bra dag. I skolan pratades  det om härskartekniker och hur man undviker dom. Vi gjorde lite skojiga övningar, men bast av allt; en improvisationsteater var på skolan och uppträdde för oss, how awesome is that? TOTALLY. Så äckligtg roliga och duktiga. Avled nästan. Nu känner man suger att gå teater på midgård. Den enda vanliga lektionen under dagen var elevensval, där det syddes på min tröja. Som det ser ut nu är den i pygméstorlek över axlarna, jag som ska i med axelvaddar och allt! Hoppas den blir bra ändå, annars får jag donera den till någon liten person.  
  Sen efter skolan, kom det förbi små mellanstadiepojkar som ville att jag skulle stödja hjärt- och lungcancerfonden genom att köpa en pin, av någon anledning gjorde jag det. Sen var jag nöjd resten av dagen för att det kändes som att jag gjort något vettigt. 
  Halva natten ägnades åt en uppsats om sekter, inte kul kan jag säga. Klar blev den inte heller, så jag har något att se fram emot inatt.




Idag, har jag varit i skidbacken med några kompisar, och försökt mig på snowboard. Jag tänker sammanfatta det med att jag inte är någon naturbegåvning, nu har jag ont i handleder och knän. Men det var fint ute, och jag blir inte bättre av att sitta hemma och fundera på det. Efteråt åkte jag hem till Maria, och nej inte barndomskompisen maria utan den andra, drack blåbärssoppa och flamsade omkring på en bob. Helkul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0