Sherlock - not in blood, but in bond



Filmen var, hemskt bra. Var och kikade på den i helgen med mor.
Så snyggt filmad.
Så snygga och bra skådespelare.
Äckligt, bra soundtrack! det är helt otroligt, jag skulle nästan kalla det genialiskt. Soundtracket är-så-bra. Jag orkar knappt beskriva det. Därför ombeds ni snarast klicka på bilden, you won't regret it!
Jag får ärligt rysningar, det är så jäkla bra. Det är som det ultimata soundtracket.
Nu tror ni att jag överdriver, men så är det.
Det är i klass med Amelie från Montmartre musiken, fast mer slående.
På tal om soundtrack så måste jag köpa detta + New Moon soundtracket som bara är underbart det med. Men det är en annan sak, i ärlighetens namn gillar jag sådana soundtrack som bygger upp en känsla, det är ju det som är poängen. Men jag menar, toner komponerade just för att skapa mystiken, sorgen, lyckan. Det är underbart.
Saken jag egentligen ville komma till är att jag gillar låtarna på New Moon eftersom att de har användt sig av hur bra artister som helst, medan jag gillar Sherlock för att den musiken bara existerar av ett syfte, att skapa en känsla. Det kan aldrig bli en hit, för det är inte sådan musik. Den bara, är 

Jag är trött och har säkert inte fått ur mig något vettigt, men här är det i alla fall.

Den här filmen kan bli en evig favorit för övrigt.

Kommentarer
Postat av: rosa

håller med, rysligt bra film!

2010-02-04 @ 23:20:56
URL: http://rosas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0