Ögonlocken

Mina ögonlock känns tunga som bly just nu.
Av någon outrundlig anledning somnade jag klocka sju igår kväll, vaknade igen klockan tre efter åtta timmars sömn, sömnmätare - uppfylld.  
Drack två glas mjölk, såg på diverse roliga program som bara går på natten, bland annt dawsons creek som jag skapade kärlek för, för någon månad sen. Kokade en kopp citronte och skopade i socker. Somnade igen till bolibompa nån gång vid halv sju.
Slutsatsen av allt, jag har varit uppe hemskt länge och kommer förhoppningsvis sova som en stock vilket är underbart.

Idag, har jag sprungit omkring i stan med världens finaste pojkvän och lagat pangkakor(you heard me!) med honom och vilat och frusit. Man känner kärleken till norrland flöda när man vaknar, släpar fötterna till termometern och förskräckt upptäcker att det är tjugoåtta minus ute. Mumma.

Något som man ärligt på sanning måste älska är ju att komma hem på kvällen från världens underbaraste och finna sin mamma bakandes bagels, mmm finns det något godare än nygräddat bröd? Nej!

Attans, kom på att jag lovade att släpa ut hundis på kvälls promenad, hoppas jag inte somnar på kuppen. Skyndar nu, natti.



Maria, jagelijag, linusthegirl och felician
Klassknäppisarna är asbra.
(klicka på bilden för att komma till källan)

Kommentarer
Postat av: maria

as najs;D

jag vet inte, typ 5000 nånting.

2010-02-25 @ 11:15:08
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0