Digitalism



Dom här snubbarna ser kanske inte så mycket ut för välden vid första ögonkastet, men ack så fel man kan ha! Deras musik är nämligen mer eller mindre det enda som har fyllt mitt huvud de senaste dygnen(utom när man ska sova, sova gör man till ane brun eller the tallest man on earth). Så sjukt, underbart, jävla, fet, musik. For real, jag lägger all annan musik på hyllan ett tag. Digitalism har vilat i mitt iTunes bibliotek länge nog, jag kände bara lyckan och adrenalinet när dom kom på slumpa.

Eftersom jag är i stugan så finns här inget spotify utan jag lämnar ansvaret till er själva att markera sökfältet, skriva in digitalism, trycka på enter, och njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0