Confessions

Alltså jag måste sluta ljuga nu. Ljuga för mig själv och ljuga för er.
Den här bloggen är förvisso en envägskommunikation men jag kan ändå inte hålla på såhär längre.
Här kommer sanningen och jag hoppas ni kan ta det,
det är nästan så jag själv inte kan det.

Jag har två bekännerlser, och jag vet inte riktigt hur jag ska säga det här. Äsch fuckit det är kört hur som helst. Jag såg på.. Hannah Montana efter skolan och vet ni, JAG GILLADE DET. Juste, det känns som att värsta stenen har lättat från mitt hjärta nu. Juste jag hade ju en till, jag vill bara varna känsliga läsare för vad som komma skall. Anyway, lyssnar på skaka rumpa med sean banan. Japp nu var det sagt.
För min del blir det nu hallå historieboken och forntiden.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Bra idé!!!

Hanna montana pch skaka rumpa dock lite tvekmacka. Men jag kanå andra sidan hela texten till My cool så I'm NOT one to talk hehe

2010-12-06 @ 20:59:10
Postat av: karre

DORKS!

2010-12-06 @ 21:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0