torsdagen den 29:e juli 2010 - Zombien snackar



Imorgon är det fredag, det betyder en dag kvar och sen är det helg. Åh, fy så skönt det ska bli att få vara hemma och sova ut. Känner mig som världens sämsta som är less på ett jobb jag haft i fyra dagar, men ogräs och sånt är ju inte kul på något ställe!
Idag har jag i alla fall varit och doppat benen i älven med Maria, sjungit på alla Lady Gagas superhits, ätit subwaymacka och käkat en massa chokladglass, och på toppen av allt så fick jag massage av henne. Inte Lady Gaga då, även om det hade varit sjukt tufft! Det var typ det skönaste på hela veckan jag skämtar inte. Min rygg är ju helt körd.

Gud, klockan är tio och zombiekänslan börjar smyga sig på. Kan inte sova, fast riktigt vaken är man ju inte. Igår, krattade jag grus på dagiset som jag gick på. Jag fick värsta konstiga känslan av det, "jaha här gick man när man var jätteliten, jag minns det som om det igår och nu står jag här och krattar grus för 45 spänn i timman". Sjukt vad stor jag har blivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0