tisdagen den 27:e juli 2010 - Hard work work



Idag var andra dagen på sommarjobbet och det tar knäcken på mig. Börjar 07.00 och slutar 16.00. Klipper gräs, krattar och rycker ogräs. Allt jag gör är att jobba och äta, helt ärligt. Igår kväll träffade jag Arvid och Lukas ett tag, ikväll har jag hängt med Maria, också har jag fixat lite nödproviant inför resten av veckan.


Det kommer faktiskt vara konstigt att inte gå i samma klass som henne, vi har gått i samma klass sen förskolan! Fast jag längtar ändå till skolan, you know why? Because, it's gonna be frekin' legendary!

Self-five

Nu ska jag se på sex and the city och sen sova, ska ju upp vid 6 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0