tisdagen den 10:e augusti 2010 - exotisk djungel





Jag har varit på filmkväll och träffat Cornelia som varit borta aslänge, varit och grillat vid älven, köpt alldeles för mycket kläder och sånt, sett skräckisar med Maria. Det är vad jag har gjort senaste dagarna. Hittade just en film som Stina har kirrat, från konfalägret. Fan vad kul det var ändå! Just nu ligger jag och huttrar under en filt, vad hände med sommaren egentligen? Det känns ju som höst redan nu, vad är det här!
Imorgon kväll ska i alla fall tillbringas på en liten holme med pojkvän och hans familj, det blir säkert mys. Nä, någon dag måste jag ta mig i kragen och färga mitt hår med färgen jag köpt. Det ska bli väldigt spännande, i färgväg tänker jag, höstlöv möter exotisk djungel med inslag av svart!
Ja antingen det eller min naturliga mörkbruna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0