lördagen den 31:e juli 2010 - I'd rather dance than talk with you




Dagens planer är att,
göra så lite som möjligt
äta så mycket och onyttigt som möjligt
inte städa upp röran på mitt rum
och träffa Arvid som drar till Piteå imorgon.

Ja ungefär så.

Igår träffade Jag SebbeJohannaGulle som jag inte träffat på rålänge. Var nere vid älven ett tag, var för dåliga för att göra eld. Jag försökte lära dem att man ska snurra på en pinne mot en vedklabb, men det funkade tyvärr dåligt. Vi åkte hem till mig ett tag, men som de slitna krigare alla var så blev det en tidig kväll. De drog hem och jag somnade till "Gökboet" vid elva tror jag. Det är läskigt för jag har inget minne av hur jag hamnade i min säng efter det, men det var i alla fall där jag vaknade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0