tjugoandra april

Men gud vad mycket det blev i skolan helt plötsligt, jag hann inte riktigt med. Alls.
Jag vet inte, jag känner bara att jag inte orkar något i skolan längre. All tid rinner ut i skratt och annat hela tiden. Jag har ingen ork att koncentrera mig med. Tur att det blir helg imorgon.
Efter skolan imorgon sätter vi oss i en lite svart saab turbo jag och pappa och pker söder ut. Ska till farmor och farfar för att följa med dem och handla hundisvalpis, jag taggar det massa. Kommer bli råkul med en liten valpis!

Uschan vad trött jag är, och boklogg måste jag ju göra tills imorgon. Jag blir alltid så matt när jag tänker på att jag kommer måsta jobba tills jag är ca 65, och ha ca 35 lediga dagar att ta ut per år. Inte kul alltså.

Det är inte klokt hur mycket jag längtar efter sommaren.
Jag orkar inget mer.

Kommentarer
Postat av: matilda myten legenden

Hundisvalipsär söööta.

jobba på!

jag har massa jag med :(

2010-04-25 @ 11:31:34
URL: http://glitterprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0