Vem blev "schockad."?

I did'nt get that.

Fy så kallt hela hela tiden.

Jag har köpt massa fina grejer på loppis. De är jättefina. Plus att jag har köpt två fina tröjor på emmaus.
Men jag är ingen tuff modebloggare så jag orkar inte ladda upp massa bilder av det -än

Saker och ting känns helt okej nu, även om jag blir förvirrad över olika grejer ibland.
Det finns människor jag vill lära känna bättre, jag borde göra det också.

Jag har studiedag imorgon, jag tänker sova hela dagen. Eller halva.

Hatar att mitt dumma firefox dör när jag ska ladda upp nya bilder. Däför komer en gammal.


Pekka & Arvid säger "how you dowin??;););)" i solen
Nä, jag ser besvärad ut och Arvid tänker äta kameran.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Cooolt med loppis - det kör jag med!

2009-09-28 @ 13:53:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0