Som lugnet efter stormen



Jag är så otroligt trött i hela kroppen. Matt.
Alltid den här dova huvudvärk.
Alltid lite förkyld.
Alltid lite kall.

Fredags var trevligt. Vi skrattade, flirtade, såg alice i underlandet. Arvid spelade gitarr fint. Matilda kom dit, så himla jätteskönt att se henne och prata med henne. Amanda & Petter hade fixat tårta, 4 månader för Eva och Herman nu. Dom är så himla fina tillsammans. Båda är så fina, så grattis till dom eller vad man nu säger.

Vi ska skriva noveller i skolan, om min blir fin så ska jag ladda upp den här.
-Jag har en plan.
-Lysande pekkan!

Kommentarer
Postat av: Eva

fast jag gillar ändå dig bäst.

puzz puzz gumman! ;) ;)

2009-09-13 @ 18:12:01
URL: http://petrur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0