MARIA ÄR BÄST

Maria ligger bredvid mig, jag är inte säker på om hon är vaken eller inte. Det lär väl visa sig snart. Älskar att hon för en gångs skull har på bra musik, high-five på det!

Av någon anledning är bara allting. Allt bara är. Vad gör man när det är så?

Jag vaknade tidigt idag, första gången på hela högstadiet nästan. Jag han duscha, äta jättegod frukost med rödavinbär, fil och macka och på toppen av detta rasta hunden utan att jäkta. Vi kom till skolan vid åtta, ett klockslag jag (vill inte säga vanligtvis men dock ofta) vaknar på med jämna mellanrum. Brukar vara så att jag vaknar av att Maria knackar på och vill gå till skolan. 

Egentligen borde jag traska en trappa ned och skriva på min analys av novellen pappersväggar, men jag är så himla trött. Juste, spanska läxa också. Vi har massa läxor nu. Dumt.

Egentligen vill jag bara lägga mig och sova i några dagar för att sen vakna som en ny människa.

Fast det går väl inte. Kanske Jag tror att jag ska tvinga med mig Maria till ica idag och köpa färg också ska hon få fixa mitt hår. Usch vad ont man för i ryggen av att ligga här.

Nu sitter Maria på min rygg av någon anledning, hon kan få massera mig för hon läser var jag skriver nu <3

jäkligt fyndig rubrik hon valde puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0