Clément louis

Jag är så väldigt trött, det känns som att jag skulle kunna falla ihop när som helst.
Jag tror att jag ska ta en powernap och sen skriva lite på mina novellanalyser.
Jag har hittat mig tillbaka till lookbook igen, helt underbart vackra vissa människor är.
Här är min nya favorit:


En pojke från frankrike. En av många favoriter, någon annan gång tänker jag dela med mig av fler!

Usch igen, jag är snuvig och hostig och det är inte kul. Det är det som gör mig så helvetes trött hela tiden också. Jag blir tokig. Tröttheten ger mig huvudvärk.
Om jag orkar sen så ska ni få se på mina fina vänner också. Det beror på hur det går med dumdum analyserna.

Mitt självförtroende går upp och ned hela, hela tiden. För tillfället känns det okej. Allt känns ganska bra, det är skönt. Igår, var jag onöjd, det förändras hela tiden.

Fock, jag måste fixa prao också. Borde ringa upp något mysigt café och låta lite charmig, det faller de säkert för.
Jag taggar inte skolfoto imorgon. De har satt det direkt efter idrotten också när man ser som hemskast ut, MUMS.
Äsch, blir säkert helfint, håll tummarna för mig.

Elvis Costello skivan jag lånade var hur bra som helst, helt seriöst. Nu ska jag sätta igång med skrivandet i alla fall.

Om du läser det här, såg nyss att du hade ringt upp men vi frår höras imorgon isället kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0