Breaking the law, breaking the law !

Jag vet inte varför den låten är så himla kul det bara är så!
Ni skulle se hur jag sitter och danssar när jag lyssnar på den, töntigtvackert är allt jag säger.

Jag och mamma var och såg The mersey Beatles på äpplet igår. Äckligt jävla bra alltså. Om jag är snäll så fixar jag någon video på måndag, då jag kan ladda in bilder från kameran. Bilderna är dock inget att ha, bara blurrblurrkludd på dem.
Jag vet inte vad mer jag ska säga på den fronten, de lät som beatles, såg ut som beatles och var helt enkelt hur fina som helst. Jag blev smått besviken dock på att jag inte fick höra blackbird, det blev även en man som satt en bit ifrån mig som mellan varven vrålade "BLAAAACKBIIRD". Vem det än var, så diggade jag honom!



Här är grabbarna från Liverpool, hur bra som helst!
Fixade mig en t-shirt och en finfin knapp där också.

Och på tal om den! Bara för Cornelias skull <3
'

Har min fina nya Help t-shirt på mig idag och svarta stuprör, kul va.
Äsch, jag är frän.

Till det något mer ointressanta så är jag klar med min novell, men jag tror att jag håller på den ett tag. Jag ska  överväga om den förtjänar att bli en del av min blogg.
Jag kan ge er en liten spoiler; den heter "Som silkespapper av glas"

Nu ska jag kika på komik på tv, hur kul som helst


Kommentarer
Postat av: Cornelia

WII ^_^

Tröjan ägde btw : D

2009-09-26 @ 13:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0