Text skrives här

Hade en fin, öhm outfit idag.
Kjol: Indiska
T-shirt: Emmaus
Strumpbyxor: Kappahl
Gitarr: Musikanten

Nu är jag trött.
Kvällen blev rätt nice med tecknad film hos Elmer.
Sen gick vi ut, det var kyligt och blött om fötterna och jag kollade på stjornorna lite.
Och we walked the line.
Jag har blivit något besatt av stjärnorna, av någon konstig anledning, har jag märkt.

Nu lyssnar jag på fin musik.
Gör jag ju hela tiden lol.

Är egentligenn inte så trött har bara ont i huvudet.

Och mitt i all höstkyla, utanför mitt hus, på min uppfart, står denna och lyser upp min morgon när jag går till skolan:



Jag blir glad av den.

Jag älskar mig själv, egentligen. Det gäller bara att komma ihåg det.

Kommentarer
Postat av: Stefan Bengtsson

Hej hej =) Hjälp mig att bli veckans blogg denna vecka genom att rösta på mig på denna adress: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2009/10/vem-blir-veckans-blogg.html

Jag är Nr. 4! Skulle vara jätte gulligt! :)



KRAM/Stefan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0