Strawberry fields forever



Kolla vad fint jag fastnade i Cornelias kamera.


 
Kolla vad fint Cornelia (hansgustav.blogg.se) fastnade i Cornelias kamera (!)
1. Jag är busig, lånade bilderna utan att fråga
2. Tyckte det var ok, för det är ju tydligt att det är hennes bilder
3. Kände mig dock tvungen att ladda upp Cornelia som en miniatyr för att inte stjäla all glans från mig (A)

Slog mig just att vi har väldigt lika frisyrer, speciellt nu när jag färgade mitt mörkare igen.


Fan alltså, det är ju olagligt kallt ute. MINUSGRADER.
Kommer ju frysa arslet av mig nu när jag ska till Maria, även om hon bor rätt över gatan.
Jag har vänt uppochner på mitt rum och kastat massa gamla prylar och kläder, har råmycket plats nu.

Jag måste lära mig att stämma min gitarr, idag fick jag min snälla musik lärare att göra det åt mig så nu låter den vackert igen.
Jag är i regel inte en sån som klickar in på folks bloggar och svarar på kommentarer, så för att göra det hela mycket enklare;
-tack lotta!

såja, nu ska jag springa över till Maria och sjunga falskt på singstar hejdå.











Kommentarer
Postat av: Sanna

Svara gärna på vem du gillar mest av dom svenska hollywoodfruarna i min blogg eller om du hatar alla 3 ;)

2009-10-05 @ 23:43:02
URL: http://lolad.se/
Postat av: cornelia

tja!

menade du den rödrandiga eller vitrandiga(blå)tröjan? Och jag kan ju smsa om jag ska ner på stan nån dag och ta med mig kläderna så får du kika^^

2009-10-06 @ 09:14:43
URL: http://hansgustav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0