pappsen fixar

Min pappa tycker att det är kallt här i lägenheten
så han kör en lliten motorvärmare i hallen

Hjälper det?
Jag har inte en blekaste aning men han får väl hållas
för han är fin ändå

Jag hittade just en kul bild på me and the omb eating TACOPAI at mi grandma'
Jag hade väldigt långt hår och hon hade väldigt gult och det ser lite kul ut.
Fast den tänker jag inte visa här.


Något som också är lite kul är att jag nu har samma frisyr som jag hade när  jag var tre-fyra år.
Så himla liten. Tänk vad skönt att vara så liten, inga krav ingenting. Bara kul.

Nu borde jag gå och byta om, till min ledsna min och min svarta klänning. Hejdå.



Kommentarer
Postat av: moa

du borde skicka tacopai bilden till mig!

2009-10-10 @ 12:21:41
Postat av: Maria Johnels

Men gu så söt du va!

2009-10-19 @ 17:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0