Norwegian Wood

Det trycker, innanför tinningarna
Jag vet inte riktigt när det började, men det har gjort det länge
Jag mår illa, a slight nausea
Kommer det att fortsätta imorgon? Jag vet inte

Om jag fortsätter äta så här mycket socker som jag gjort idag kommer jag snart vara lika bred som jag är hög

Hoppas att solen skiner imorgon, jag vill att solen ska skina
om den gör det när jag promenerar till skolan kommer det bli en bra dag
Fast tänk vad hemskt om solen skulle skina dygnet runt
Det är det som är bra med hösten, det är mörkt på kvällarna och man ser tusentals stjärnor och löven gulnar och allt är jättefint
och kylan biter en i kinderna

Jag hoppas att jag inte har svenska imorgon, för jag är inte klar med novellanalyserna
helvete, det kommer jag ju heller inte bli om jag inte tar tag i det och fixar dem
Men jag har ont i huvudet och orkar bara inte

Jag gick loss med saxen på min lugg idag,
nu ser man mina ögonbryn även när jag ser skeptiskt ut
jaja

Godnatt
om jag lägger mig nu kanske jag slipper ont i huvudet imorgon

Dagens bra: Mina nya skor
Dagens te: Mint
Dagens kläder: Fortfarande skogshuggar skjortan
Dagens sysselsättning: Paket inslagning
Dagens tips: Att halvsova på en soffa

Alla dagars mest saknade: Moa





Kommentarer
Postat av: moa

åh jag minns den där kvällen

när vi var ute o ch gick i den hemska kylan

2009-10-11 @ 23:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0