Kallt

När jag imorse sprang ned för min trappuppgång och ut till min cyklel fick jag lov att torka bort en hel del frost från sadeln.
Det såg ut som snö på mina kalla, svarta, fingervantar.

Det känns som att jag stänger in mig, gör jag det? I så fall är det ju onödigt.
Fast i veckan har jag halkat efter så mycket i skolan, så det är nog därför.
Dock är jag back on track igen och släpar bara med några jävla novell analyser. fan för dem.

Jag vill gå arena-natur på midgård nästa år, men jag har hört att det är mycket plugg.
Usch, jag som är så hemskt dålig på att få saker gjorda hemma, det gör mig osäker.

Det är äckligt kallt ute.

Nu sitter jag här med blött hår,
Jag hoppas att det inte kommer något imorgon
för imorgon är begravningen
och då är det på riktigt
och det brukar sluta med en stor hög skuldkänslor

Kan jag få slippa dem, bara den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0