Hide and seek


Jag är lockig och fin i håret, mörkt är det också.
Jag färgade mitt eget hår igår, vilket var mycket lättare än jag trodde.

Det är fint ute idag, kyligt, lagomt.
Man borde vara nöjd.

Jag har förklarat för turister från något land, de såg ut som asiater, var konstparken är, det var lite kul.
Nu har jag kalla händer, för jag har alltid kalla händer.



Lyssnar på det här.
Jag saknar Moa, jag tror jag ska ringa och höra hur hon har det, när jag har duschat.

Och nej jag använder inte Last.fm
Och var så god din blogg är jättefin ju

Ikväll blir det filmkväll, det blir säkert trevligt.

Dagens tycke: Jag tycker att jag sjunger fint
Dagens tanke: Jag tror aldrig att någon har hört mig sjunga så fint jag kan
Dagens ändring: Jo kanske någon
Dagens löfte: Let's keep it that way

Jag är så tunn man kan bli
och stärnorna finns där på dagen också,
de är bara svårare att se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0