Frosty



Såhär har jag sett ut idag, har skrivit hkk prov. Jag håller tummarna!
Slutade väldigt tidigt,
träffade Cornelia i stan, kikade omkring på saker och ting
Sen följde jag henne till hennes fars jobb på norrlandsoperan och kikade omkring bland rekvisitan, fränt!
Varför har jag slutat med punkter?

Sen på kvällen lagade jag och Kasper mat
sen - hallonglass med hemmagjord chokladsås, yummie!

Nu är jag trött i huvudet, ska sova
har lyssnat på Beatles och Tingsek idag
fint

Har legat sömnlös de senaste två nätterna, snart kommer moa
två dagar
TVÅ DAGAR
hon har varit borta sen slutet av Juli
Men två dagar
usch vad det går sakta
skynda på lite, vem det nu är som styr tiden

Dagens tips: Pasta med ost och allaroundkrydda!!

over and out kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin du är:]

2009-10-22 @ 15:50:10
Postat av: Pernilla

du är så fin Pekka! :) deet var fina bilder! btw, hälsa moa från mig! :D

2009-10-22 @ 15:51:21
URL: http://www.barapernilla.devote.se
Postat av: moa

VAD LÅNGT HÅR DU HAR OCH JAG VILL OCKSÅ HA EN KKNALLBLÅ HALSDUK

SNART LÖRDAG

caps <3

2009-10-22 @ 15:51:48
URL: http://kaffeslampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0