Jag fryser

Det förra inlägget postades inte igår jappjapp.
Åkte buss in till stan med digitalism i öronen, extremt bra! Förut fick jag mest ont i huvudet av elektronisk musik, men jag vet inte, det här var i varje fall rå bra!

 

Det var fint hos Cornelia igår, hon fick två små vita rosetter och en orange låda fylld med geisha (stavast det så?) av mig och Kasper.
Det var bara trevliga människor och även om jag inte hängde med helt och hållet på noterna i filmen "the prestige" så var den bra.
Matilda var fin och hade svart basker på huvudet och röa läppar. För att citera henne själv så såg hon ut som en sån som sitter längst inne i ett hörn på mörka klubbar och läser poesi. Fint.
Jag fick dricka citron te ur en sgt peppers lonely hearts club band mugg.
Ett dumt minus bara, av någon dum anledning hade jag ont i huvudet nästan hela kvällen. Jag borde döpa om den här bloggen till ontihuvudet.blogg.se för det är det enda jag pratar om känns det som. Sprängande smärta innanför tinningarna. Borde ge mig.
  Tolv tog jag en taxi hem för att jag inte fick åka buss och bilen är paj. Onödigt men visst, skönt, jag betalar ju inte ens. Väl hemma såg jag en säsong av vänner. Sen gjorde jag rostade mackor med ost och marmelad(älskvärt) och löst lite av mammas pussel.

Konstigt nog vaknade jag halv tio idag, det var fint för när jag rullade upp rullgardinen så var det frost i gräset och buskarna och solen låg på så att det såg farligt vackert ut. Nu ser det blött ut.
Jag ska äta frukost snart, helgfrukost måste vara något av det godaste som finns, med te och mackor och ägg och allt gott, u name it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0