Draft: Okt. 17, 2009

Idag, har varit världens bästa höstdag!
Därför det har varit jättevarmt,  alltså några plus,
och jätteskönt.
Och idag är ingen vanlig dag för idag är det Cornelias födelsedag!
Nej egentligen ljuger jag lite där, men vi ska ju fira henne idag så jag tycker att det är idag som räknas så det så!
Det var så varmt ute att jag hade nylonstrumpbyxor på mig, det är inte dåligt.

Någon som har en Elliot Smith skiva som i så fall kan tänka sig att låna ut den till mig?
Eller om någon vänlig själ skulle vilja skicka lite musik med honom till mig, för mitt spotify har slutat fungera, och biblioteket har ingen skiva. Det är sämst för han sjunger så otroligt fint.

Annars lyssnar jag mest på Regina Spektor och Beatles just nu, det passar mig fint.

Mitt hår börjar snart vara så långt jag vill ha det, eller mkej kanske 5 cm till då.
Nu ska jag och mamma äta kyckling till middag, hur gott som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0