Dance Dance Dance



För det mesta har jag varit ganska emot dans.
Förutom när det gäller tre saker:

  • Bugg, det är ju bara grymt!
  • Swing, heter det ens så? Men ni vet män i vida byxor och stora hängselen som dansar med kvinnor i vida kjolar och det ser ut som att de hoppar omkring. Så bra kunde jag beskriva det. Det är i varje fall hur coolt som helst.
  • Stora synkade grupper, gärna enormt mycket människor som dansar i takt, det slår nästan aldrig fel.

Anyway, jag överväger i alla fall att sluta rida och börja dansa istället nästa termin. Är jättetaggad på det av någon konstig anledning. Jag tror att jag är en sån som behöver prova nya grejer hela tiden, eller i alla fall lite då och då, för att må bra. Det skulle kunna bli himla kul. Men vem vet, jag kanske har ändrat mig igen innan dess.  


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Du borde prova modernt, bästa dansen ävör!

2009-10-19 @ 13:27:09
URL: http://hansgustav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0