Nu ska ni få höra



Här är två stiliga flickor i hallen.
Efter dessa bilder åkte vi till kvantum och plockade upp Arvid (not the pumba), sen så promenerade vi hem till Matilda. Vi såg en knepig skräckis och bakade scones, HAHA jag höll på att skriva BACKADE, skrattar åt mig. Jag är himla kul ibland. Nä, all the fucking time.




En dag med morotskaka, cykelbro, Hermarvid och Moa.

 


Jag och pappa bilade till farmor och farfar, det var väldigt fint ute då.





Farmors otroligt sköna kofta, ni förstår inte,
Linne med spets från H&M
Tubkjol från indiska
Blå tjocka strumpbyxor från åhlens.

Tänkte bara berätta det för att jag är frän.

Hade det fint hos farmor och farfar med promenader, te, kortspelande och annat bra.

Kommentarer
Postat av: moa

FETT SNYGG KOFTA OCH DU FÅR SKICKA BILDER TILL MIG FRÅN LOVET? : D

2009-11-07 @ 18:12:37
URL: http://kaffeslampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0