Utseende

Okej, nu ska jag publicera någonting världen aldrig förr har skådat. I varje fall inte på en fjortonårings blogg.
Bara för att alla tjatar om saker de vill förändra med sitt utseende så tänker jag göra en lista med saker som jag är nöjd med med mig själv.

  • Mina väl framhävda nyckelben
  • Mina vader
  • Min midja
  • Att jag är timglas
  • Min rygg
  • Mina konstiga handleder + händer

 Sådär nu var det avklarat.
P.S att jag gillar min midja är inte för att jag är otroligt smal eller något jag har bara en väldigt, eller ganska markerad midja.

Nu när jag tänker på det såhär så är jag inte så onöjd med hur jag ser ut. Det är åtminstonde övervägande med saker som jag är nöjd med. Jag glömde förresten en punkt.
 

  • Mina chokladbruna ögon



Kommentarer
Postat av: astronauten

Jag älskar dina ögon ^^

2009-05-28 @ 22:45:16
URL: http://astaggadastronaut.blogg.se/
Postat av: Maria

HAHAHA, men han skicka ju den låten, så jag lyssnade på den medans jag snackade med han :]

2009-05-28 @ 23:21:35
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0