Tänk

Tänk om hela mitt liv kunde ha ett coolt soundtrack. Eller alltså, inte ett sound track då. Men tänk om jag kunde vakna en morgon och sätta på en sång också spelades den i min omgivning hela dagen.
  Självfallet skulle det bara vara jag som hade det såhär, för det skulle bli hemskt grötigt om varenda människa gick runt och spelade hög musik. 
  Fast det är klart, det skulle bli ett problem för mig att välja låt varje morgon. Idag hade jag nog spelat, How low - José González tror jag. Eller någonting med Gorillaz, jag vet inte. En dag som denhär hade jag nog haft på slumpa, ja det finns så man kan slumpa för dethär är min fantasi och det är jag som bestämmer. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0