Jag hatar

Jag hatar när folk, tjejer som känner sig självsäkra i sig själva och i sitt utseénde klagar på det i andras omgivning bara för att få bekräftelse.

Jag hatar att jag får brainfreeze av att äta frusen äppelkanelglassblandning.

Jag hatar att jag fryser.

Jag hatar att jag inte orkar göra någonting åt att jag fryser.

Jag hatar människor som är för snygga, eller snarare avundas dem.

Jag hatar att jag måste ut och röra på mig om en och en halv timma för att jag har ridning. Egentligen vill jag sitta hemma och klaga.

Jag hatar att jag inte har några pengar.
 
Jag hatar att jag har glidit ifrån Anette.

Jag hatar att tänka dumma tankar som egentligen inte är sanna.

Jag hatar att jag tror att de är sanna.

Jag hatar att jag mår såhär.

Jag hatar människor som hatar varandra, kan vi inte bara kramas och vara lyckliga? Nej det kan vi inte för att kramar varar inte så länge. En kort sekund av lycka och sen sitter man där igen.  

Kommentarer
Postat av: anette

Jag tycker att det är väldigt synd jag också, men så jag minns det var det du som sa "Jag har inte tid, och jag tar mig inte tid till dig heller".

Man växer ifrån varandra helt enkelt, jag kan inte vara människan du vill att jag ska vara och tvärt om.. Jag saknar dig väldigt mycket ibland bara så du vet det:)

Postat av: moa

man har dåliga dagar ibland, det får man bara försöka att acceptera.

2009-05-19 @ 13:58:44
URL: http://kaffeslampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0