Sol i ögonen och musik i öronen, Umeå Open ftw

 



Igår kunde jag göra något väldigt efterlängtat. Sitta på min balkong, lyssna på timo och bara njuta av solen. Underbart säger jag bara.



Umeå open med Moa och Kasper var väldigt trevligt:
  • Fever Ray
  • Loney Dear
  • Jenny Wilson
  • Kleerup
  • Frida Hyvönen
  • Florence Valentin
Jenny Wilson var väldigt bra, jag var tvungen att poängtera det. Fever Ray, väldigt speciell och bra röst har kvinnan helt klart. Det var synd att jag vid det laget hon började spela var för trött för att riktigt uppskatta det, efter 20 minuter av henne fick jag nog. Men nu är jag pigg och alert och jag är väldigt, VÄLDIGT taggad på The Hives och Tiger Lou ikväll.
Det kommer vara väldigt bra!
Hives liksom, jag blir taggad bara av att tänka på det, dom är grymma. Hoppas vi får bra platser.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0