Tänk om jag är gjord av socker?

Idag har jag sett hundar hoppa över varandra
Människor i vackra utstyrslar
Hästar gå i led
Barn ridandes på kameler
Barn tjuta av lycka
Kineser flyga i luften
Elefanter dansa, och en get balansera på de dansande elefanterna

Jag vill också flyga lite i luften, det ser så härligt ut.

Nu är jag trötttrötttrött och saknarsaknarsaknar,
varför har hans mobil inga batterier? Jag hatar det.

Nåväl, idag har jag och hunden legat i solen och myst i gräset, dvs när den för ett kort tag kikade fram. Hade det bra.
Det är så vackert här. Fast en konstig fluga bet mig i armen. Det kliar.

Fiskarna i sjön var inte på hugget idag, men det var härligt att komma ut med båten.
Tills det började regna. Jag tror att jag är gjord av socker. Vem vet, tänk om jag är sockervadd. Då smälter jag ju av vatten!

Nu tycker jag att det är nog med text i det här inlägget.

Men jag har inte kommit på någon rubrik än, varför måste man det?
Alternativ:
20 Juni
>någon låttext<
Sweet
KAPOWIEE

Äsch nu får det bli "Tänk om jag är gjord av socker?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0