Midsommarblomster

Midsommarafton.







Jag och min kära farmor har varit ute idag och plockat en massa blommor dagen till ära.
Syrener luktar underbart,
Smörblommor smakar inte smör - det har jag konstaterat efter att ha testat.
Det finns oändligt mycket midsommarblomster här på ängarna, de små lila blommorna.


Jag har säkert druckit en liter kaffe idag, minst. Frukost, fika, fika efter middag, gäster - fika. Hur mycket kaffe som helst.
Också har jag ätit jordgubbar. Sötsura och jättegoda jordgubbar och jordgubbstårta.
Himla god mat också.




Också har jag söta kläder på mig.

Det har varit en fin dag helt enkelt.
Jag tog en lång promenad med hunden också.
Det är stillsamt och fint här. Skönt med friskluft.
På kvällen kikade till och med solen fram mellan molnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0