Kaffeklubba

För att citera Rosa,
- liksom vem vare som beställde detta vädert undrar man ju liksom!

Det är molnigt och småkallt ute. Jag tycker att allt under 20 grader är alldeles för kallt.

Jag undrar om jag är sjuk, för nyss när jag gäspade blev jag alldeles yr i huvudet. Knepigt.
Gårdagens ord: Knäppskalle.

Tidigare idag fick jag en kaffeklubba av pappa som var jättegod.

Jag gillar inte secondhandbutiken myrorna. Allt är väldigt osorterat och rörigt och jag blir väldig förvirrad. Jag och pappa var där idag, dock blev det 3 böcker för min del. Dessutom tar de för mycket för kläderna. ARG.



Igår, idag, imorgon



Ett annat sätt att vara ung

&

Flickan i trädet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0