Aha shake heartbreak

29 Juli:
Moa flyttade till Karlstad. Det var hemskt jobbigt att säga hejdå.

Som tur var följde jag med Kasper och hans familj till en liten stuga vid en sjö över dagen.
Det var trevligt.
Fint väder, bad och grillande.
Sen åkte vi hem till dem vid 8 och jag somnade ett tag.

På kvällen sprang jag till bussen - men jag missade den.
Den halvtimman jag väntade på nästa buss känndes som den längsta i mitt liv.
Kom att tänka på att Moa hade flyttat nu, på riktigt.
Jag har aldrig kännt mig så ensam.
Som om detta inte var nog, när jag hade tagit mig samman och klivit på bussen stötte jag på Moas storebror. Vi småpratade lite, sen frågade han mig hur jag mådde.
Jag trodde jag skulle dö. Skakade bara på huvudet och höll tårarna inne. Knappt, men det gick.

30 Juli
Åkte in till stan med pappa,
åt glass
träffade Jessica och Dennis.
Såg Indiana Jones på kvällen.
Skådespelaren Shia är bara awesome, han är även med i filmen disturbia. Jag måste se den någon dag, bra bra film.

31 Juli
Farmor och farfar kom hit,
vi åkte ut till stömpilen. Jag och farmor gick i alla butiker medan herrarna handlade.
Alltså jag har go'aste farmodern i hela världen ;D
Man blir bara glad av henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0