Tjenare Umeå

Kom hem i fredags ( 3 juli )från konfalägret men då var jag slö och orkade inte uppdatera så guess what, jag uppdaterar idag.
Har haft en helskön vecka i Tavelsjöö.
Badatbadatbadat
solatsolatsolat

Jag har inte så mycket bilder men här kommer i alla fall ett par stycken

 


Läger stället var helmysigt, speciellt på kvällen.



Love is in the aiiir



Här sov jag, i undre delen av en våningsäng. En natt åskade det och blixtrade, det var mysigt.
Hela rummet sken upp.





Stina stekte




Sista kvällen blev det nattbad.
Awesome.

Kommentarer
Postat av: Stina

haha fina bilder!

Ja vi är ihop! Det är coolt och vi borde köra långtradare bakom ett träd. Eller hur är de de gör i Eva och Adam? Kommer bara ihåg ordet

2009-07-07 @ 01:51:09
URL: http://theshiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0