Fint

Nu ska jag och pappa som han uttrycker det "picknicka" nere vid älven med hans kompis.
Blir säkert trevligt.
Han står i köket nu och donar med baguetter och potatissallad och allt vad det är!
Sen bär det väl av mot staden.

Känner mig trött. Sliten, och allt vad ful innebär. Nej inte sant. Trött och lite sliten. Trötta ögon gör mig inte ful, kanske för stunden men det är fortfarande samma ögon som när de är pigga och lyckliga och jag har vackra ögon har jag hört. Mitt hår är tovigt visst men på ett lite charmigt sätt.
Jag älskar att ha röda naglar.

Nu spårar jag ur igen. Ska sluta svammla och bege mig till mor för att hämta min cykel nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är aldrig ful

2009-07-16 @ 02:00:56
Postat av: maria

nej jag vet, ljudet sööög.

2009-07-20 @ 02:51:14
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0