9 Juli - KILLERS FÖR FAN

08.56
Jag har Killers tröja på mig och nu ska jag 2 trappor ned och äta frukost!




Fråga mig inte varför men jag och mamma besökte ett glasblåseri.
Aja, vi åt god lunch där på deras "Kristall café"



Senare åkte vi tillbaka till vandrarhemmet.
Tog det lite lugnt.
Åt middag,
Gjorde oss i ordning, satte upp håret och sminkade mig och sen till hultsfred igen!



Regina Spektor var jättebra! åh så fin röst.





00.58
Nu har det slagit om till en ny dag.
  Killers började spela ca kvart i 10.
Vad ska jag säga om framträdandet, jag är mållös. Awesome doesn't even begin to cover it. Vi stod på samma ställe som under Franz Ferdinand. De öppnade och avslutade med human.
Mr. Brightside påminde mig mycket om hur jag mådde förut.
When you were young är min och Moas låt. Under hela tiden vi har ungåtts, ända sen sjätteklass så har vi sjungit på den. Nostalgi. Även Jenny was a friend of mine fick mig att tänka på Moa men det är för att jag vet att hon älskar den. 
Regnet höll sig ifrån under tiden de spelade, eller så la jag inte märket till det. 
  Åh, alltså Shadowplay var så himla bra. 
Jag tycker att deras version är bättre än joy divisions. 
Enda låten jag saknade var Sam's town men jag kan inte klaga. Jag älskar att Brandon hade kavajen med massa guld detaljer över axlarna. Snyggsnyggstiligsnygg.
  Nästa gång jag ser Killers ska Moa och Kasper vara med också. Kasper kommer hem från london om 6 dagar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0