8 Juli

10.13
Nu är vi on the run igen!
Hultsfred nästa.
Jag lyssnar på Franz Ferdinand och TAGGARRR!




10.16
Det är himla vackert här med alla öppna fält. Sånt får man bara uppleva i södra Sverige.




Vi checkade in på ett litet värdshus i en liten by som var jättejättejätte mysigt och även det fett 70-tal.
Åt lite middag där och sen hultan!




This Fire



Take Me Out

01.55
Vandrarhemmet är fett 70-tal. Det är himla mysigt här. Det jobbar typ bara en kvinna här.
  Röklukt, vacka människor, fylla, skabbiga människor, snabbmat, vrål, musik - nu har vi varit på festival. Jag köpte en killer t-shirt och 3 skivor.
Mando Diao
Regina Spektor
och Anna Ternheim.
Allt detta gick på ca 450 kr.

Franz Ferdinand var ännu bättre än jag trodde.
Åh när de körde this fire <3
Det ägde när alla i bandet började trumma på trummorna!
Det var skön stämning.
Sen åt jag och mamma lite thai mat
- nudlal ellel liis?
- Va?
- nudlal ellel liis?
- Öh jaha, nudlar

Kings of leon var faktiskt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0