Rundgång

Jag drömde att du inte älskade mig.
Jag drömde att ditt hjärta slog för någon annan och du stod en meter framför mig och spottade ut olika hemskheter om mig.
Det är den värsta mardröm jag någonsin haft.
Allt var så verkligt.
Det gick så fort.
Rakt framför mina ögon stod du.
Man kan inte hller rymma från drömmar.
Jag drömde att du kysste henne.
Jag vet att det bara var en dröm, men jag kunde inte förhindra att jag mådde illa när jag vaknade.
Att jag bara ville fortsätta sova och drömma om sommar, sol och andra roligheter istället.
Den gjorde mig nere.
Sen gick jag som vanligt till skolan.

Tur att jag är en stor flicka nu och vet att drömmar bara är på låtsas.

Now they're going to bed
And my stomach is sick
And it's all in my head
But she's touching his chest now
He takes off her dress now
Let me go


And I just can't look
It's killing me
And taking control

Jealousy
Turning saints into the sea
Swimming through sick lullabies
Choking on your alibis
But it's just the price I pay
Destiny is calling me
Open up my eager eyes
'Cause I'm Mr. Brightside

Kommentarer
Postat av: kasper

Jag skulle aldrig. Aldrig. Aldrig.

2009-02-27 @ 15:57:32
Postat av: moa

men älskling, så skulle kasper aldrig göra :(

2009-03-04 @ 01:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0