Jag har inget liv

Okej, rubriken, det stämmer väl inte helt men det enda jag syftar på är att jag har feber och är yr och inte orkar göra något så - inget liv för tillfället.
  Det går inte att sova, jag har en hosta som bara kan beskrivas om man hör den, jag har feber. Jag tycker synd om mig själv det gör jag faktiskt, förlåt.
 Jag fattar inte varför jag envisades med att gå till skolan idag, jag kände mig krasslig redan imorse. I guess I'm not that bright. Eller, det var i stort sett bara för att kunna träffa Kasper efter skolan men endå.
  Nu sitter jag här på arbetsrummet framför min dator och bara degar eftersom att jag inte heller har klarat av att sova än.

Jag vädjar till er som har bilddagboken.se UPPDATERA FÖR JAG HAR INGET ATT GÖRA ALLS OCH JAG HAR REDAN BEVAKAT ALLA :(

Sen som avslut så har jag en fråga, eller jag menar. Visst det är väl normalt att det hettar och gör ont i skallen men är det normalt att det svider när man stänger ögonlocken? Bara en helt normal fråga, inte ALLS assoicierad(jag har ingen aning om hur det stavas) till mig. 

  Om jag blir piggare så ska jag ta mig tid att fixa lite med mitt iTunes.

Jag hatar inlägg utan bilder så nu ska jag rota fram någon, på tal om bilder så har jag märkt att jag tar för mycket egobilder. Men jag menar, det innebär ju inte att man är alldeles för självsäker, jag tycker själv att det  mera är "hejsan jag tycker att jag ser hyfsat bra ut på bilderna jag själv tar av mig själv för att jag har tagit bilden i perfekt vinkel och ljus för att jag ska se så bra ut som möjligt"

Det är då vad jag tror.



Bara för att beskriva min egen teori så ska jag dumt nog visa på en bild av mig själv:
1. Den är tagen i profil av mig själv och ingen vanlig människa står och tar kort på sig SJÄLV i profil unless dom enligt sig själva ser hyfsat bra ut i den vinkeln.
2. Håret, jag orkar i vanliga fall aldrig sätt upp håret, nu kan jag inte påstå att jag direkt tänkte "oh jag sätter upp håret och tar en egobild" more like "hm, Moa vill att jag ska testa att sätta upp det någon gång, varför inte vi testar väl"
3. Väl i datorn har jag gjort tonerna i bilden kallare.

Jag syftar inte på mig nu, faktiskt, men måna PSar ju sänder sina bilder också för att se så ultimata ut som möjligt (jag har aldrig i mitt liv användt PS)

PS - Photoshop , notering för dumma människor
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

du borde ha uppsatt hår oftare! du passa jättebra i det :D

2009-02-17 @ 21:37:32
URL: http://lunaah.blogg.se/
Postat av: Maria

din mamma

2009-02-23 @ 11:45:15
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0