orange is the coluor of moas hår

Jag är oändligt trött just nu, igår natt bytte jag julklappar med Maria och Moa. Det var väldigt mysigt. Smög iväg med Moa hem till henne efter det. Halv fyra började jag sakta slockna, det löstes med att bleka hår. Sen somnade jag på soffan medan vi väntade de lång fyrtiofem minuterna på att färgen skulle verka. Vaknade imorse som en död fisk, smög omkring lite i lägenheten som en smygis och somnade om sen. Moa är en rolig prick. Nu är hon en rolig prick med orangefärgat hår också. Usch nu vill jag sova, mitt huvud säger något i stil med "damn it kvinna, sov nu!" och jag säger något i stil med "LALalalaLAAA, falafel?"    
 
Juste, det är ju till och med julafton nu egentligen.
God jul på er finisar, guldfiskar och tjockisar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0