Mitt i natten dilemma

Idag har jag inhandlat lite julklappar, inklusive en julklapp till mig själv. Fast jag är osäker på om jag ska behålla den eller inte. Saken i fråga är en klännig som är söt, fast jag vet inte. Jag har beslutångest. Om någon råkar klicka sig in på min blogg så får ni mer än gärna posta en liten kommentar. Annars tror jag den ryker på måndag. Fast jag vet inte, ty jag har beslutångest.
tvåhundra spänn i fickan / Blommig klänning



Snart är det julavslutning och snart kommer finaste Moa hit. Den här terminen har gått väldigt fort av någon anledning.



Om hon är snällis får hon ta del av resultatet av mitt och mammas julbak vilket inte är helt fel.


Kommentarer
Postat av: moa

Du får skicka bilder från höstlovet till mig : D

Förresten så ska du behålla klänningen, den var jättesöt : D

2009-12-13 @ 14:30:30
URL: http://kaffeslampa.blogg.se/
Postat av: Amanda

håller med moa

2009-12-13 @ 15:54:48
URL: http://af
Postat av: Kasper

håller med moa

2009-12-13 @ 20:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0