Human, human of the year

Human of the year snurrar i huvudet på mig.
Idag var det otroligt vackert ute när jag och mamma åkte iväg till morfar. Det är ingen mening med att jag försöker att beskriva det, för det går inte. Det var vackrare än Regina Spektors röst. Vi pratade och drack kaffe och åt lussekatt och mjuk pepparkaka.
Man dricker alltid kaffe hos morfar, han gör gott kaffe.
På tisdag ska jag åka till honom igen och vi ska slå in lite julklappar tillsammans, han är bra fin min morfar. Kvällen har bestått av kortspel för min del. 
Nu bode jag komplettera hemkunskapsuppgiften, men jag ska göra fika istället. Eller till att börja med i alla fall. 

Min hund är lockig på huvudet. Det är lite orättvist att hon får vara så lockig och inte jag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0