För övrigt

Idag har varit en väldigt bra dag, för jag har nästan inte gjort någonting.

11.00 ringde mamma och väckte mig, jag drog mig en stund men gick sen upp för att få i mig lite frukost i form av ostmackor, clementin och russin.

Sen var det en härlig period mellan ca 12.00 och 15.30 då jag bara satt och åt choklad, drack te, lyssnade på fin musik, ritade och klickade på datorn. Rent hemmamys. Under den tiden hann jag även duscha och ta på mig en flanellskjorta.

Efter detta kom Maria över och tvingade på mig kläder så vi kunde promenada med hennes hund Zorro. Sen gick vi in till henne, jag tog plats i en soffa och myste med hunden samtidigt som jag gav hennes lillasysters buktalardocka en hel del skeptiska blickar(asläskig pryl)

Vid 6 tyckte jag att det var daggs för middag, men det tyckte inte mamma för hon var noll hungrig. Kokade mig lite nudlar också kom Arvid hit, pratade och åt lite nudlar för att sedan möta Olle vid bussen. Promenixade till Moa och knallade sen till ica. I väntan på Maria som skulle träffa oss gjorde jag och Arvid varsin snöängel, dock såg det mer ut som ett fult flygplan. 

Tillbaka till Moa för att prata lite, skratta lite och kika lite film. 

När det vid 12 bara var jag och Moa kvar kokade vi te, åt lite macka och körde associationslek, himla kul. Bland annat så svarade jag Ice Age när hon frågade mig "Ice Age eller Maria?"

När jag kom hem gjorde jag en brasa, varm choklad med en massa grädde i och satte på hairspray. Jättemysig film, mitt i filmen fick jag ett infall att testa sextiotalsfrisyr så det gjorde jag. Tog på mig en något för liten klänning och sminkade mig fint. Nu sitter jag här och knappar på tangentbordet. Börjar bli hemskt trött. 

Ja, det var min dag. 
Juste, lyckades stämma min gitarr med hjälp av en hemsida också. 
Rätt och slätt min dag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0