Alltså

Jag är hungrig, och har ont i magen, och fick mer ont i magen när jag satte i mig en klementin(vem vet det kanske var en mandarin t.o.m!), och mår för illa för att äta mer. Jag menar, vad fan? Vem skapade den här situationen, säkert någon dryg. Usch, ska ge personen i fråga en rejäl spark i huvudet. Om det nu går, kan man sparkas med ont i magen?

Jag har varit hos Moas mysiga familj ikväll, massa trevligt. Vi radiostyrdbil-räjsade. Party party, grön lavalampa och hela köret. LAVALAMP

Sen när lovet är slut ska jag skicka efter lite fotografier så jag får något att klistra in i mitt nya fina fotoalbum. Jag har köpt fina kistermärken med katter och silverhjärtan, det ska bli hur fint som helst.

Nu, lyssnar jag på Kings of Leon och växlar mellan att rita med mina nya fina färgpennor och läsa i Elefanten som gick upp i rök.




Kommentarer
Postat av: Carro

Fina bilder :O :D

2009-12-26 @ 22:15:40
URL: http://chitay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0